کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316365 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

به‌روزرسانی ادوب فتوشاپ

آدوب یک نسخه به‌روزرسانی امنیتی از نرم‌افزار فتوشاپ را منتشر کرده تا به برطرف کردن آسیب‌پذیری و ضعف‌های امنیتی موجود بپردازد.
به‌روزرسانی ادوب فتوشاپ

این روزها که بازار آسیب‌پذیری و ضعف‌های رایانه‌ای به شدت رونق گرفته و اطلاعات شخصی کاربران را تهدید می‌کند، شرکت‌های توسعه‌دهنده و غول‌های تکنولوژی بسیاری نیز به‌دنبال برطرف کردن این موانع و مشکلات سایبری هستند و در  این راستا نسخه‌های به‌روزرسانی جدیدی را منتشر می‌کنند.

بسیاری از محققان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری درصدد کشف آسیب‌پذیری‌های جدیدی هستند تا شرکت‌های توسعه‌دهنده آن‌ها به انجام به‌روزرسانی و محافظت از حریم خصوصی کاربران اقدام کنند.

چندی پیش گزارش‌های بسیاری در فضای مجازی منتشر شد که وجود یک آسیب‌پذیری و حفره امنیتی خطرناک در نرم‌افزار فتوشاپ (Adobe Photoshop CC) را نشان می‌داد که توسط شرکت آدوب توسعه داده شده است و بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز و مک او اس (macOS) را در معرض خطر قرار داده است.

حالا شرکت آدوب با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که تیمی از متخصصان زبده فعال در این شرکت تصمیم گرفته‌اند پیش از موعد مقرر، به انتشار و عرضه یک نسخه به‌روزرسانی امنیتی برای نرم افزار فتوشاپ اقدام کنند تا از نفوذ هکرها و مجرمان سایبری به اطلاعات شخصی کاربران جلوگیری به عمل بیاورند.

وجود آسیب‌پذیری و ضعف‌های امنیتی در نرم‌افزارهای مختلف به هکرها و مجرمان سایبری اجازه می‌دهد که با نفوذ به خلاء و حفره‌های موجود در برنامه مذکور، به حجم وسیعی از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی افراد موردنظر دسترسی پیدا کنند که این درنهایت، حریم خصوصی کاربران رایانه و اینترنت را نقض می‌کند.

شرکت ادوب اعلام کرده است که این نسخه به‌روزرسانی امنیتی برای سیستم‌های عامل ویندوز و مک او اس بوده و کاربران رایانه‌های با سیستم عامل مذکور، قادر خواهند بود از فروشگاه اینترنتی مربوطه این نسخه جدید امنیتی را دریافت و دانلود کنند و بدین ترتیب دستگاه خود را از نفوذ هکرها مصون بدارند.

شرکت ادوب - توسعه‌دهنده و ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای آدوب ریدر، آکروبات و فوتوشاپ - حالا با انتشار این نسخه جدید به‌روزرسانی امنیتی سعی دارد به تمامی کاربرانش اعلام کند به شدت درصدد افزایش ضریب ایمنی و امنیت سایبری محصولاتش بوده و بدین ترتیب به سرعت از متخصصانش خواسته که مشکل و آسیب‌پذیری‌های موجود را پیدا کرده و برطرف کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 42589 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1397/06/04 تعداد مشاهده: 1538
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر